Design der konverterer

Morgeninspiration
30. september 2021
9.00-10.45
Rentemestervej 56C, 2400 Kbh NV

Kontakt

Randi Hovmann, direktør, Creative

Det rigtige design er ikke bare flot – det sælger også!

På denne Morgeninspiration giver vi dig inspiration til, hvordan designet kan sikre dig succes med dit website.

Gennemført UX og design er altafgørende for en velfungerende digital løsning. Design handler ikke bare om at vælge de rigtige farver og billeder. Tværtimod er designet og det visuelle udtryk den røde tråd, der skal gå gennem alle jeres digitale løsninger. Godt design rammesætter indholdet og formidler budskaberne.

Hos Peytz arbejder vi med design thinking, og vi anvender adfærdsdesign ud fra de tre psykologiske faktorer Trust, Emotions og Persuasion for at sikre effektive og dokumenteret bedre digitale løsninger.

Disse værktøjer og metoder sikrer et match mellem brugerne og forretningen, uanset om din digitale løsning er en webshop, et digitalt interface eller et corporate eller brand website.

Du møder

RandiHovmann

Randi Hovmann

Til denne morgeninspiration møder du vores ekspert i design og UX og Creative direktør Randi Hovmann.

Du er nok

  • Digital designer
  • Digital direktør
  • Kommunikationsdirektør
  • Marketingdirektør
  • Kreativ direktør
  • På anden måde ansvarlig for digitale udviklings- og designprojekter 

Du lærer

  • Hvad besøgende forventer af jeres website
  • Hvad I selv bør kræve af jeres website
  • Hvordan kan designet understøtte jeres brand
  • Hvad skal en god content strategi indeholde

 

Du får

  • Halvanden times inspiration om design og content
  • En nem måde at netværke med andre med samme udfordringer og interesser

Praktisk

  • Det hele 30. september 2021
  • Vi begynder 9.00 og slutter præcist 10.45
  • Der er kaffe, te og croissanter allerede fra 8.30 
  • Det er gratis

Vores gratis morgeninspirationer er fortrinsvis for nye og eksisterende kunder. Vi forbeholder os retten til at afvise andre.

Der kan lejlighedsvis blive taget billeder ved arrangementet. Billederne vil som udgangspunkt være stemningsbilleder og ikke personfokuserede billeder. Peytz forbeholder sig retten til at bruge billederne til markedsføring af egne produkter og ydelser.

Tilmeld dig morgeninspirationen her