Lær af data - få bedre nyhedsbreve

Morgeninspiration
18. november 2021
9.00-10.30
Rentemestervej 56C, 2400 Kbh. NV

Kontakt

Rasmus Geckler, direktør, Peytz Mail

Hver dag sender Peytz Mail flere end 2 mio mails.
Vi har nørdet igennem data fra de mange nyhedsbreve og mailflows - og fundet masser af interessante tal og data.

Vi har gravet dybt i data fra flere millioner mails og nyhedsbreve, der er sendt fra Peytz Mail. 

Kom og hør, de sjove og helt sikkert også overraskende tal. Det her er tørre tal, men spændende viden.

På denne Morgeninspiration fortæller vi nok også om brugerrejser, der virker - og nok også om nogle, der ikke virkede efter hensigten. Og sammen dykker vi ned i mønstre, vi kan se på tværs af brancher og målgrupper. 

(Vi ser nok også på, om der er forskel på, hvornår et nyhedsbrev skal sendes.)

Vi kombinerer de mange data med konkret rådgivning om de bedste nyhedsbreve.

Vi tager dig med ind i værkstedet og viser det værktøj, vi ved, der virker. Du får masser af viden og gode råd og tips til, hvordan du får dine nyhedsbreve og mailflows til at spille max!

Du møder

Bo Mikael 460x329

Bo Mikael

Bo Mikael har arbejdet med digitalt indhold, fra før Google var opfundet.

Rasmus Geckler 460x329

Rasmus Geckler

Rasmus er Mr. Mail hos Peytz. Hvad han ikke ved om mails og nyhedsbreve, er nok ikke værd at vide!

Du er nok

  • Ansvarlig for forretningsudvikling
  • Web-redaktør
  • Nyhedsbrevredaktør
  • Kommunikationsmedarbejder
  • Marketingsmedarbejder
  • Marketingansvarlig
  • Salgsansvarlig

Du lærer bl.a.

  • Brugerrejser i nyhedsbreve
  • Datamønstre i mailflows
  • Masser af andre sjove tal
  • God råd til at definere målgrupper
  • Målrettet indhold
  • Og meget, meget mere værdifuldt

Praktisk

  • Vi mødes hos Peytz, Rentemestervej 56C, 2400 Kbh. NV
  • Det hele sker torsdag 18/11
  • Der er kaffe og croissanter fra 8.30.
  • Vi slutter præcis 10.30
  • Det er gratis

Vores gratis morgeninspirationer er fortrinsvis for nye og eksisterende kunder. Vi forbeholder os derfor retten til at afvise andre.

Der kan lejlighedsvis blive taget billeder ved arrangementet. Billederne vil som udgangspunkt være stemningsbilleder og ikke personfokuserede billeder. Peytz forbeholder sig retten til at bruge billederne til markedsføring af egne produkter og ydelser.

Tilmeld dig morgeninspirationen her