Peytz er HubSpot-partner

Som HubSpot-partner hjælper vi vores kunder fra den spæde start med HubSpot til strategi og eksekvering.

Kontakt

Bo Mikael, Kontaktdirektør

“Som en helt naturlig forlængelse af vores i forvejen stærke strategiske kunde-rådgivning har vi indgået et partnerskab med HubSpot om inbound marketing og lead konverteringer,” fortæller Laust Jørgensen, CEO hos Peytz.

HubSpot logo

“Vi ser HubSpot som en af verdens stærkeste platforme til lead konvertering og er ikke i tvivl om, at matchet mellem deres stærke tekniske platform og vores strategiske forretningsrådgivning er perfekt."

Det er Bo Mikael, kontaktdirektør og content-specialist hos Peytz, der fremover skal hjælpe kunderne med at udnytte virksomhedernes digitale trafik til at forvandle anonyme besøg til betalende kunder.

“Jeg synes, at HubSpot har ramt den rigtige balance mellem avanceret marketing automation, effektive salgsværktøjer og en software suite, der er let at bejde med og hurtigt kan integreres i virksomhedens processer og skabe værdi for forretningen,” siger Bo Mikael.

“Vores team kan hjælpe virksomhederne med alt fra opsætning af platformen og tilpasningen til deres digitale forretning, til eksekvering af konkrete tiltag og kampagner og til produktion af relevant indhold og ydelser."

HubSpot-platformen tilbyder en lang række værdiskabende værktøjer og processer, der kan styrke virksomhedernes muligheder for at lave bedre digital forretning.

Platformen omfatter forskellige produkter, lige fra en gratis CRM-pakke til en fuld suite af marketing automation og salgseffektiviseringsværktøjer.

Platformen kan skræddersys til de enkelte virksomheder, så de får det optimale ud af Peytz’ rådgivning. 

(Opdateret 9. april 2021)

Publiceret 19. marts 2021