Kursus i Google Tag Manager (GTM)
- skræddersyet til dine behov

København: Aftales individuelt
Aarhus: Aftales individuelt
Pris: Fra 4.500 kr.

Kontakt

Bo Mikael, senior rådgiver

Google Tag Manager

Vil du gerne lære at tracke clicks, køb og formularindsendelser i Google Analytics? På dette kursus får du grundlæggende færdigheder i at opsætte tilpasset tracking med Google Tag Manager. 

  • Forstå GTM: Hvad er det, hvad kan det, hvorfor bruge det?
  • Lær at opsætte tracking af clicks, køb og formularindsendelser.
  • Lær at teste og fejlsikre din tracking.
  • Få indblik i de mange muligheder du får med Google Tag Manager

Du lærer at opsætte tracking til Google Analytics

Kurset er en 1:1-session, som er tilpasset dig, som arbejder med Google Analytics i hverdagen og ønsker selv at kunne opsætte tilpasset tracking. Det er selvfølgelig også relevant for dig, som bare gerne vil have en bedre forståelse for, hvad Google Tag Manager er for en størrelse.

Kurset er praktisk orienteret, du får hands-on erfaring og lærer selv at opsætte tilpasset tracking til Google Analytics. Du får en grundlæggende forståelse af Google Tag Manager som værktøj: Hvad er det, hvad kan det og hvilke muligheder rummer det?

Som deltager er det en fordel at have kendskab til HTML, men det er ikke et krav.

Det får du ud af kurset i GTM

  • Forstå Google Tag Manager: Hvad er det, hvad kan det, hvorfor bruge det?
  • Lær at opsætte tracking af clicks, køb og formularindsendelser.
  • Lær at teste og fejlsikre din tracking.
  • Få indblik i de mange muligheder du får med Google Tag Manager.
  • Få gode tips, tricks samt de bedste kilder til viden om Google Tag Manager.

Det får din arbejdsplads ud af Google Analytics-kurset

  • Forståelse og indsigt i Google Analytics
  • Erfaring med at læse og bruge data
  • Overblik over virksomhedens data
  • Konkrete værktøjer til synliggørelse af data

Nu til det praktiske

Vores kurser tilbydes som 1:1 skræddersyede kurser der er tilpasset dig og dine udfordringer. Vi afholder både kurserne online og fysisk.

  • Niveau: Du arbejder måske lidt med Google Analytics i forvejen, men har ikke den store indsigt i de forskellige muligheder.
  • Typiske deltagere: Kommunikations- og marketingmedarbejdere & product managers
  • Antal deltagere: Maks. 8 personer
  • Afmelding: Indtil 2 uger før kursusstart. Herefter er tilmelding bindende, men du er naturligvis velkommen til at overdrage din plads til en kollega eller skifte kursusdato

Tilmelding til kursus i Google Tag Manager

Når vi har modtaget din tilmelding, kontakter vi dig for at aftale dato og høre mere om jeres behov, så vi kan tilpasse kurset til jer.