Peytz NPS - system til Net Promoter Score

Mål kundeloyalitet med Peytz NPS. Et enkelt og brugervenligt system til udsendelse af NPS-målinger.

Kontakt

Jesper Goos, Afdelingsleder, Mail

Peytz Mail - Net Promoter Score

System til måling af kundeloyalitet

Peytz NPS er et simpelt og brugervenligt system til udsendelse af NPS-målinger via e-mail. 

Net Promoter Score er en anerkendt international metode, der måler og dokumenterer dine kunders loyalitet, baseret på kundernes villighed til at anbefale din virksomhed til andre. 

Brugergrænsefladen i Peytz NPS er holdt simpel og overskuelig, så det er nemt at navigere rundt og opsætte nye NPS-udsendelser. Det er muligt at få hele Peytz NPS som whitelabel, men vi stiller naturligvis også standardskabeloner til rådighed, så du kan komme hurtigt i gang.

Automatiske og manuelle udsendelser

Med Peytz NPS kan du automatisere dine NPS-målinger, så de automatisk bliver sendt til dine kunder på det rette tidspunkt. Det er også muligt at opsætte automatiske reminder-mails til de kunder, som ikke har åbnet NPS-målingen i første omgang, eller opsætte NPS-kampagner, som løbende sender NPS-målinger ud til dine kunder over en længere periode. 

Hvis det ikke udelukkende giver mening for din forretning at udsende målinger automatisk, er det også muligt at opsætte manuelt – så du selv er i kontrol.

Du får naturligvis mulighed for at dykke ned i en masse data om dine NPS-målinger, og du kan eksportere data og feedback fra dine målinger over i eksempelvis Excel. 

Hvad er Net Promoter Score?

En NPS-måling stiller dine kunder ét simpelt spørgsmål:

“Hvor sandsynligt er det, at du vil anbefale [din virksomheds navn] til dine venner og kollegaer?

Kunden svarer på spørgsmålet på en skala fra 0-10, hvor 0 er meget usandsynligt og 10 er meget sandsynligt. I forlængelse af spørgsmålet kan du give kunden mulighed for at uddybe sit svar i en kommentar. Baseret på respondenternes svar, inddeler du kunderne i tre kundegrupper, som opdeler dem efter deres villighed til at anbefale din virksomhed:

  • Svar 9-10: Promoters (meget loyale kunder) 
  • Svar 7-8: Passives (passivt tilfredse kunder) 
  • Svar 0-6: Detractors (illoyale kunder)

Du udregner din virksomheds konkrete NPS ved at trække procentdelen af detractors fra promoters. NPS’en vil variere fra -100 til +100.

Kontakt os

Tøv ikke med at kontakte os, hvis du vil høre mere om mulighederne med Peytz NPS. 

Du kan få Peytz NPS som en selvstændig service, men hvis du i forvejen bruger vores e-mail marketing platform Peytz Mail, kan du tilkøbe NPS til dit abbonnement. 

Jesper Goos 460x329
Jesper Goos
Afdelingsleder, Mail
+45 21 90 14 76 / jgo@peytz.dk

 

 

 

Udfyld formularen, hvis du vil vide mere om NPS