Peytz Mail - NPS

Et enkelt og brugervenligt system til udsendelse af NPS-målinger.

Mål dine kunders loyalitet

Peytz Mail NPS er et simpelt og brugervenligt system til udsendelse af NPS-målinger via e-mail. 

Net Promoter Score er en anerkendt international metode, der måler og dokumenterer dine kunders loyalitet, baseret på kundernes villighed til at anbefale din virksomhed til andre. 

Brugergrænsefladen i Peytz Mail NPS er holdt simpel og overskuelig, så det er nemt at navigere rundt og opsætte nye NPS-udsendelser. Det er muligt at få hele Peytz NPS som whitelabel, men vi stiller naturligvis også standardskabeloner til rådighed, så du kan komme hurtigt i gang.

Automatiske og manuelle udsendelser

Med Peytz Mail NPS kan du automatisere dine NPS-målinger, så de automatisk bliver sendt til dine kunder på det rette tidspunkt. Det er også muligt at opsætte automatiske reminder-mails til de kunder, som ikke har åbnet NPS-målingen i første omgang, eller opsætte NPS-kampagner, som løbende sender NPS-målinger ud til dine kunder over en længere periode.

Hvis det ikke udelukkende giver mening for din forretning at udsende målinger automatisk, er det også muligt at opsætte manuelt – så du selv er i kontrol.

Du får naturligvis mulighed for at dykke ned i en masse data om dine NPS-målinger, og du kan eksportere data og feedback fra dine målinger over i eksempelvis Excel. 

Hvad er Net Promoter Score?

En NPS-måling stiller dine kunder ét simpelt spørgsmål: "Hvor sandsynligt er det, at du vil anbefale [din virksomheds navn] til dine venner og kollegaer?

Kunden svarer på spørgsmålet på en skala fra 0-10, hvor 0 er meget usandsynligt og 10 er meget sandsynligt. I forlængelse af spørgsmålet kan du give kunden mulighed for at uddybe sit svar i en kommentar. Baseret på respondenternes svar, inddeler du kunderne i tre kundegrupper, som opdeler dem efter deres villighed til at anbefale din virksomhed:

Svar 9-10: Promoters (meget loyale kunder) 

Svar 7-8: Passives (passivt tilfredse kunder) 

Svar 0-6: Detractors (illoyale kunder)

Du udregner din virksomheds konkrete NPS ved at trække procentdelen af detractors fra promoters. NPS’en vil variere fra -100 til +100.

Vil du vide mere om NPS?

Tag fat i Christian eller udfyld formularen – så hører du fra os hurtigst muligt. 

chh

Christian Hjorth
Sales Manager
+45 2710 9260
chh@peytzmail.dk