Brugerinddragelse: Sådan skaber du websites, apps eller andre digitale løsninger, som dine brugere elsker

Kom til morgeninspiration om brugerinddragelse

Morgeninspiration

Rentemestervej 56C, 2400 København NV

På denne morgeninspiration får du Peytz’ bedste råd til brugerinddragelse, og som bonus får du fem gode argumenter til, hvordan du overtaler ledelsen til at prioritere brugerinddragelse i jeres digitale projekter.

1. User involvement-5

Du har bygget et fedt website. Synes du selv… 

Måske high fiver I endda i hele organisationen over den nye fede farvepalette og den virkelig lækre parallax-effekt i headeren.

Dejligt. Men hvad nu hvis brugerne ikke er helt ligeså begejstrede? Og hvad nu, hvis de faktisk ikke rigtig kan finde rundt – og måske derfor køber mindre. Eller værre endnu – bliver irriterede og udvikler sig til negative ambassadører.

Så er dit nye, top-lækre (og top-dyre) website faktisk bare et hul i jorden, hvor du hælder dine surt tjente penge ned i.

Derfor skal du altid inddrage dine brugere – uanset on du skal i gang med et website, en app eller en anden digital løsning. Og brugerinddragelse behøver faktisk hverken være svært, dyrt eller tidskrævende.

Speakers

Til denne morgeninspiration møder du vores ekspert i design og UX, Creative direktør Randi Hovmann.
rho
Randi Hovmann
Direktør, Creative
+45 72 20 01 01 / rho@peytz.dk

Det her er relevant for dig, hvis du er:

  • Digital designer
  • Digital direktør
  • Kommunikationsdirektør
  • Marketingdirektør
  • Kreativ direktør
  • På anden måde ansvarlig for digitale udviklings- og designprojekter 

På denne morgeninspiration får du tips til:

  • Hvordan I kan anvende brugerinddragelse
  • Metodikker til bedre UX
  • Hvad I selv bør kræve af jeres website
  • Hvordan kan designet understøtte jeres brand
  • ...og meget, meget mere værdifuld info

Praktisk

  • Vi mødes hos Peytz, Rentemestervej 56C, 2400 Kbh. NV
  • Det hele sker den 9. marts
  • Der er kaffe og croissanter fra 8.30.
  • Vi slutter præcis 10.45
  • Det er gratis

Vores gratis morgeninspirationer er fortrinsvis for nye og eksisterende kunder. Vi forbeholder os derfor retten til at afvise andre.

Der kan lejlighedsvis blive taget billeder ved arrangementet. Billederne vil som udgangspunkt være stemningsbilleder og ikke personfokuserede billeder. Peytz forbeholder sig retten til at bruge billederne til markedsføring af egne produkter og ydelser.

Tilmeld dig morgeninspirationen her