Brugerinddragelse: Sådan skaber du websites, apps eller andre digitale løsninger, som dine brugere elsker
Kom til morgeninspiration om brugerinddragelse
Morgeninspiration
Rentemestervej 56C, 2400 København NV
På denne morgeninspiration får du Peytz’ bedste råd til brugerinddragelse, og som bonus får du fem gode argumenter til, hvordan du overtaler ledelsen til at prioritere brugerinddragelse i jeres digitale projekter.

Du har bygget et fedt website. Synes du selv…
Måske high fiver I endda i hele organisationen over den nye fede farvepalette og den virkelig lækre parallax-effekt i headeren.
Dejligt. Men hvad nu hvis brugerne ikke er helt ligeså begejstrede? Og hvad nu, hvis de faktisk ikke rigtig kan finde rundt – og måske derfor køber mindre. Eller værre endnu – bliver irriterede og udvikler sig til negative ambassadører.
Så er dit nye, top-lækre (og top-dyre) website faktisk bare et hul i jorden, hvor du hælder dine surt tjente penge ned i.
Derfor skal du altid inddrage dine brugere – uanset on du skal i gang med et website, en app eller en anden digital løsning. Og brugerinddragelse behøver faktisk hverken være svært, dyrt eller tidskrævende.
Speakers
Det her er relevant for dig, hvis du er:
- Digital designer
- Digital direktør
- Kommunikationsdirektør
- Marketingdirektør
- Kreativ direktør
- På anden måde ansvarlig for digitale udviklings- og designprojekter
På denne morgeninspiration får du tips til:
- Hvordan I kan anvende brugerinddragelse
- Metodikker til bedre UX
- Hvad I selv bør kræve af jeres website
- Hvordan kan designet understøtte jeres brand
- ...og meget, meget mere værdifuld info
Praktisk
- Vi mødes hos Peytz, Rentemestervej 56C, 2400 Kbh. NV
- Det hele sker den 9. marts
- Der er kaffe og croissanter fra 8.30.
- Vi slutter præcis 10.45
- Det er gratis
Vores gratis morgeninspirationer er fortrinsvis for nye og eksisterende kunder. Vi forbeholder os derfor retten til at afvise andre.
Der kan lejlighedsvis blive taget billeder ved arrangementet. Billederne vil som udgangspunkt være stemningsbilleder og ikke personfokuserede billeder. Peytz forbeholder sig retten til at bruge billederne til markedsføring af egne produkter og ydelser.