Skip to main content

Heartbeats

“Vi vil have et mega cool site”

Kulturmediet Heartbeats leverer stærke artikler og podcasts på deres website. De er anerkendte og meget anvendte af en attraktiv målgruppe og med succesen fulgte naturligt nye ønsker til deres website.

Et ønske om et hurtigt, redaktørvenligt og cool site

Det gamle site var blevet langsomt at arbejde med, og redaktionen drømte om hurtige svartider, lettere arbejdsgange og ikke mindst om at se mega cool ud.

 

Heartbeats founder og CEO, Le Gammeltoft, gik forsigtigt frem. Det var langtfra hendes første website og hun forstod til fulde processens mange faldgruber i form af sprængte budgetter og skuffende resultater.

Hun talte derfor indgående med en række mulige leverandører, før hun valgte Peytz. Aftalen lød på en agil leverance med et max budget.

Heartbeats

Nyt workflow

I det gamle website brugte redaktionen hver dag timer på at modtage artikler fra skribenter i Word-format og derefter copy-paste dem ind i websitet, før de kunne gå i gang med at redigere. Der manglede med andre ord et workflow.

 

Workflowet fungerer sådan, at journalisterne logger ind og afleverer indholdet direkte i websitets backend. De kan ikke udgive historien selv. Først skal en redaktør give historien det obligatoriske gennemsyn, tjekke indhold, tags, billeder osv. før den endelig bliver publiceret.

Det betyder en kæmpe besparelse i hverdagen.

Le Gammeltoft, Founder og CEO

Heartbeats2

Peytz lytter

 Redaktør Kristoffer Zøllner er glad for det løbende arbejde med sitet: “Vi er hele tiden i proces med Peytz, hvor de hele tiden lytter til vores ønsker. Resultatet er et site, der er en fornøjelse at arbejde med, som ser bedre ud og er lettere at navigere i.”
 

Blev sitet så cool og holdt det budgettet?

 

Det sidste kan vi garantere, det første er op til andre at bedømme, men Le Gammeltoft er ikke i tvivl: "Det er mega cool."

Vil I også have et mega cool website?