Øget brugeroplevelse til 1 mio. fagforeningsmedlemmer

"Jeg tror, at mange virksomheder genkender, at deres datagrundlag ikke er helt parat til den fuldt automatiserede rejse endnu - og vi bruger også stadig mange kræfter på at forbedre det datagrundlag, vi bygger vores brugerrejser på.”
Andreas Thrane - CRM Manager, PlusKort
“Hele 2023 har vi brugt den model til at teste et højere niveau af personalisering til udvalgte målgrupper - og lærebogen har faktisk stadig ret: Personalisering virker - og mere personalisering virker endnu bedre! Nu handler det om skalering, og til det har vi sammen med Peytz netop onboardet en AI motor til at opsamle adfærd og sikre individuel personalisering i alle kanaler - matchet op med et automatisk genereret digitalt asset, der passer lige præcis til den kanal, du møder os i.”
Andreas Thrane - CRM Manager, PlusKort

“Det koster helt sikkert tid, og det koster nok også penge at automatisere, men vi tror på at det som oftest stadig er en god investering. Vi har ryddet op i flere manuelle backend procedurer og frigivet rigtig meget kapacitet i 2023. Den øgede kapacitet har vi kanaliseret direkte ind i mere personalisering - og ultimo 2023 producerer vi 2,5 gange mere content, end vi gjorde da vi gik ind i 2023 - og i 2024 stikker det helt af med vores nye AI setup.“
Andreas Thrane - CRM Manager, PlusKort
“Vi sparer tid, vi sparer penge - og både vores medlemmer og vores partnere får et bedre produkt.”
Andreas Thrane - CRM Manager, PlusKort