Med integrationen til HubSpot kan Profil Rejser og Bella Vista tilpasse deres nyhedsbreve direkte via HubSpot og WordPress, så det passer til deres kommunikationsbehov. Løsningen har også installeret et QuickPay-plugin til direkte betalingsløsninger, så kunder nemt og sikkert kan betale for deres rejser.
Via Cloudflare sørger vi for, at alle billeder, der er en helt essentiel del af de to sites, er optimeret og ikke unødigt fylder deres database, hvilket sparer plads og forbedrer hastighed og performance af de to sites.
En vigtig funktion er integrationen med Dolphin Travel, hvor rejsepakker automatisk indlæses i Profil Rejsers WordPress-løsning. Denne integration gør det nemt at tilpasse alt indhold, som f.eks. priser og antal overnatninger, mens Dolphin Travel håndterer oplysninger om de forskellige rejsepakker. Denne integration er med til skabe et overskueligt overblik over de forskellige rejser og kan dermed optimere salgsprocessen for Profil Rejser.
Markant vækst i kundeengagement og konverteringer
For Profil Rejser og Bella Vista har skiftet fra en Umbraco 8 platform til WordPress, betydet, at de nu står med en fremtidssikret, skalerbar og cost-effektiv platform, som gør dem i stand til at leve op til deres beyond-strategi.
Siden lanceringen den 1.oktober 2024 har Profil Rejser og Bella Vista opnået følgende resultater:
- En stigning i antal kundeforespørgsler på hele 106%. Januar og februar er Profil Rejser og Bella Vistas største måneder målt på omsætning. I denne periode har Profil Rejser og Bella Vista oplevet en stigning på 100% i antal forespørgsler fra deres primære segment. Omsætningsmæssigt har det betydet, at Profil Rejser og Bella Vista opnåede det bedste resultat siden 2018.
- Tid brugt på sitet er steget med 44%
- Integration med bookingsystemet (Dolphin), sikrer at priserne på rejserne opdateres en gang i timen. Dette har forbedret hastigheden på sitet, så brugerne ikke skal vente på at alle priserne opdateres.
- Markant bedre back-end, der er langt mere fleksibel og brugervenlig for Marketing og Produktionsafdelingen hos Profil Rejser. Dette har medført en markant lavere time-to-market end tidligere, hvor Profil Rejser og Bella Vista oplevede ventetid på op til flere måneder, når nye tiltag skulle lanceres.
- Mindre spend på SEM og markant flere konverteringer.
- Engagement rate er steget med 15% siden lanceringen.