Brugerpanelet er segmenteret og sammensat efter jeres behov, hvilket betyder, at når I vil afvikle brugerundersøgelser, kan I let udvælge præcis de målgrupper, I vil have fat i.
I ved altså på forhånd, hvor gamle brugerne er, hvilket region de kommer fra m.m., men I kan også segmentere panelet efter f.eks. industri, uddannelsesniveau eller kunderelation. Dette aftaler vi på en workshop med jer, inden brugerpanelet startes op.
Et brugerpanel kan nedsættes som et fast panel, som løbende inddrages i designprocessen, hvor de kan komme med input og konkrete løsningsforslag. Men et brugerpanel kan også etableres i forbindelse med enkeltstående optimeringer eller til et vurdere en konkret opgave. Panelet muliggør, at vi kan rykke hurtigt. Sende en mail og lave en test i løbet af et par dage, uden at skulle bøvle med, hvordan vi kommer i kontakt med de rigtige brugere. Alle mails sendes via Peytz Mail, som er vores eget danske e-mailsystem, som indeholder et væld af muligheder.