UX & Servicedesign

Kontakt

Jens Poder, Innovationsdirektør

Fokus på User Experience

UX - User Experience - er grundstenen i alle succesfulde digitale løsninger, hvad enten det er websites, apps, elementer eller komponenter. Det er i UX-processen at strategien bliver udfoldet, og det er her, alle diskussioner og muligheder bliver afprøvet og visualiseret. Vi bygger klikbare prototyper, som vi opbygger trin for trin, således at alle projektdeltagere kan følge med i, hvordan ideerne bliver indbygget i den kommende løsning. Prototypen fungerer som den fælles forventningsafstemning mellem forretning og brugere, mellem designere, udviklere og fagkompetencer. God UX sikrer sammenhængende og anvendelige services som brugeren har lyst til at interagere med.

Vi anvender servicedesign som grundlæggende metode i vores afklarende workshops. Servicedesign handler om at planlægge og visualisere brugeroplevelse og forretningsbehov, og består af et stort sæt af metoder, som vi udvælger fra til hvert enkelt projekt. Servicedesign er glimrende til strategisk afklaring, innovation, idegenerering, brugerinvolvering og visualisering af kontaktflader og brugerflader.

Morgeninspiration

Design der konverterer

Kontakt os

Tag fat i Jens Poder eller Randi Hovmann for en uforpligtende snak om UX og servicedesign. Jens er en særdeles dygtig og erfaren strateg og konceptudvikler. Randi er specialist i digital strategi og digital branding med 20 års erfaring.

Jens Poder 460x329
Jens Poder
Innovationsdirektør
+45 21 72 88 82 / jp@peytz.dk

Randi

Randi Hovmann 1394x1000
Randi Hovmann
Direktør, Creative
+45 72 20 01 01 / rho@peytz.dk

Cases

Inspiration