De tre faser i konceptudvikling hos Peytz
Peytz' konceptudvikling består af tre faser, der skaber en sammenhængende digital strategi.
Få hjælp til konceptudvikling og skab innovative digitale løsninger, der imødekommer dine brugeres behov og forventninger.
Peytz' konceptudvikling består af tre faser, der skaber en sammenhængende digital strategi.
Analyse
I analysefasen finder vi sammen frem til formålet med løsningen, skaber indsigt i din forretning og målgruppe. Dette sker gennem workshops, hvor vi definerer krav og mål for løsningen. Resultaterne dokumenteres og præsenteres for dig, så du kan godkende dem, inden vi fortsætter til konceptfasen.
Koncept
Efter den indsigtsfulde analyse påbegynder vi konceptudviklingen. Vi arbejder metodisk og iterativt og inddrager dig som kunde gennem hele processen. Vi fokuserer på visuel konceptudvikling og bruger skitsering til at konkretisere idéer og øge forståelsen. Konceptfasen afsluttes, når konceptet er fastlagt og godkendt.
Design
Et skarpt koncept er nøglen til en god digital strategi. Det er en stor del af svaret på, hvordan de opsatte mål og krav kan realiseres på en god og sammenhængende måde. I designfasen besluttes den endelige æstetik og udfoldelse af jeres digitale brand i samarbejde med dig. Vi finder de rette skrifttyper, layout, farvenuancer og palette, der understøtter hele konceptet til din forretning, og ender med at skabe en prototype.
Kontakt os
For at se denne formular, skal du acceptere cookies.