Skip to main content

Datadrevet forretningudvikling - få aktiveret dine kundedata

Kom til morgeninspiration og bliv klog på, hvordan data skaber forretningsmæssig værdi og styrker din konkurrenceevne.

Morgeninspiration

Rentemestervej 56C, 2400 København NV

Virksomheder ligger inde med store mængder data om deres kunder og deres produkter. Men de fleste kæmper med at få disse data aktiveret, så de kan servicere kunderne bedre og mere effektivt.

Fremtiden er datadrevet

For mange virksomheder kan det være en uoverskuelig opgave. Dataindsamling og strukturering bliver for akademisk og upraktisk, og  der bliver for langt ud til kunderne.


På denne morgeninspiration kommer vi med konkrete eksempler på, hvordan vi har hjulpet vores kunder med datadrevet strategisk forretningsudvikling og fortæller hvordan du kan udnytte dine kundedata til at skabe reel værdi for din virksomhed.


Du får også et indblik i en måde at behandle kundedata på, nemlig via en Customer Data Platform (CDP). En CDP samler og ensretter data fra flere kilder på én platform og gør dem tilgængelig for virksomhedens andre systemer.


Vi kommer til at fortælle, hvordan du kommer hurtigt i gang med en CDP-løsning, for du behøver ikke at give dig i kast med et stort og kompliceret projekt. Derudover vil vi komme med eksempler på, hvordan vi helt konkret har arbejdet med forskellige CDP-løsninger for vores kunder som f.eks. Scleroseforeningen og Sjællandske Medier.

Tilmeld dig morgeninspirationen her

Speakers

 

Til denne morgeninspiration møder du:
 

Jens Poder

Director of Innovation

jp@peytz.dk 

Kristoffer Arrild
Enterprise architect

ka@peytz.dk

 

 
Det her er relevant for dig, hvis du er

 

  • Marketingchef
  • Kommunikationschef
  • Ansvarlig for digitale udviklingsprojekter
  • Digital chef
 
Praktisk
  • Vi mødes hos Peytz, Rentemestervej 56C, 2400 København NV
  • Det hele sker den 30. maj 2024
  • Der er kaffe og croissanter fra 8.30.
  • Vi slutter præcis 10.45
  • Det er gratis

 

Vores gratis morgeninspirationer er fortrinsvis for nye og eksisterende kunder. Vi forbeholder os derfor retten til at afvise andre.

 

Der kan lejlighedsvis blive taget billeder ved arrangementet. Billederne vil som udgangspunkt være stemningsbilleder og ikke personfokuserede billeder. Peytz forbeholder sig retten til at bruge billederne til markedsføring af egne produkter og ydelser.