Skip to main content

Digitale tendenser 2026

Deltag i vores morgeninspiration og få indsigt i de tendenser, der allerede nu begynder at forme 2026 – og som bliver afgørende at forholde sig til, hvis din organisation skal bevare relevans og konkurrencekraft i det kommende år.

Morgeninspiration

Rentemestervej 56C, 2400 København NV

Hvordan skal din virksomhed navigere i en digital virkelighed præget af eksplosiv AI-udvikling, stigende bæredygtighedskrav og forandrede brugerforventninger?

Laust Jørgensen, CEO hos Peytz – part of iO, vil give sit bud på de digitale strømninger, der kommer til at præge 2026. Med afsæt i daglig dialog med både private og offentlige kunder sætter han fokus på, hvordan AI, automatisering, personalisering, sikkerhed og regulering er blandt de drivkræfter, som virksomheder skal navigere i.

2026 bliver året, hvor mange organisationer for alvor skal omsætte deres digitale ambitioner til konkrete resultater – og hvor det ikke længere er nok at være til stede digitalt, men nødvendigt at være strategisk og differentieret.

Hos Peytz ser vi, hvordan kravene til digitale løsninger ændrer sig i takt med både teknologiske muligheder og samfundsmæssige forventninger. Vi oplever også, hvordan det stiller nye krav til samarbejdet mellem forretning, marketing og teknologi.

Glæd dig til en inspirerende og praksisnær morgen, hvor Laust Jørgensen deler sine indsigter og perspektiver – og giver dig et kvalificeret afsæt for at planlægge dine næste digitale skridt mod 2026.
Laust Jørgensen_V003

Laust Jørgensen

CEO, Peytz - part of iO

+45 72 20 01 01

Tilmeld dig morgeninspirationen her

Det her er relevant for dig, hvis du er:

  • Marketingchef
  • Kommunikationschef
  • Ansvarlig for digitale udviklingsprojekter
  • Digital chef

Praktisk:

  • Vi mødes hos Peytz, Rentemestervej 56C, 2400 København NV
  • Det hele sker den 22. januar 2026.
  • Der er kaffe og croissanter fra 8.30.
  • Vi slutter præcis 10.45
  • Det er gratis

Vores gratis morgeninspirationer er fortrinsvis for nye og eksisterende kunder. Vi forbeholder os derfor retten til at afvise andre.

Der kan lejlighedsvis blive taget billeder ved arrangementet. Billederne vil som udgangspunkt være stemningsbilleder og ikke personfokuserede billeder. Peytz forbeholder sig retten til at bruge billederne til markedsføring af egne produkter og ydelser.