Skip to main content

Dashboards og visualisering

Opdag skjulte indsigter i dine data

Et marketing-dashboard viser dig de data, der betyder mest for din organisation — direkte og overskueligt. Hos iO bygger vi dashboards efter bedste praksis, tilpasset dit setup, og hjælper dig med personlig tilpasning, fortolkning og konkret rådgivning.

 

Hvorfor er dette vigtigt?

Big data påvirker både den kreative branche og resten af erhvervslivet. Vores eksperter, også kaldet marketingstrateger, digitale marketingfolk eller dataanalytikere, er visuelle historiefortællere, som hjælper organisationer med at omsætte data til reelle indsigter.

 

Hvad gør vi konkret?

Vores eksperter tolker dine data og præsenterer de vigtigste indsigter visuelt i et tydeligt dashboard. Vi bruger værktøjer som Google Data Studio, Tableau og Power BI. Det handler ikke kun om at nå KPI-mål – det handler om at skabe klare indsigter, der hjælper din organisation fremad.

 

Få klar og præcis data

Undgå rod og unødvendige rapporter. Vi viser kun data, der virkelig betyder noget, så du får et skarpt overblik.

 

Vælg de rette værktøjer

Hver løsning er unik – vi vælger platform ud fra dine data- og indsigtbehov.

 

Kombiner datakilder

Ved at sammenflette kilder som Meta og Google Analytics kan vi opdage værdifuld indsigt, du ellers ville overse.

 

Dynamiske dashboards

Vi bygger dashboards med filtre (fx type, periode m.m.), så du kan dykke ned i nøjagtigt de segmenter, du ønsker.

 

Regelmæssige opdateringer

Få automatiske eksport‑ og opdateringsflows, så du løbende ser tendenser og udviklinger.

 

Hvorfor har dashboarding & visualisering betydning?

Big data er kommet for at blive. Men for at få værdi ud af det, skal du kunne drage de rigtige konklusioner. Gennem tabeller, søjlediagrammer og komplekse visuelle visualiseringer hjælper vi dig med at fortolke store, abstrakte datamængder.

 

Med data storytelling fremhæver vi de skjulte indsigter — og skaber målbare resultater, mere effektiv drift, stærkere kundekontakt og vækst.


Vil du høre mere?