Skip to main content

CX – Customer Experience

Den samlede oplevelse af et brand påvirker konstant kundernes beslutninger. Alle kanaler er i spil, og kunderne handler online, i butikker og hos forhandlere. De orienterer sig på websites, på SoMe og i deres netværk. Vi hjælper dig med at forbedre alle disse kontaktpunkter, og skaber bedre kundeoplevelser, som styrker dit brand og skaber vækst. 

Den exceptionelle kundeoplevelse findes i alle touch points

Nutidens kunderejse er kompleks og fletter sig ind og ud af digitale berøringspunkter, fysiske butikker og forhandlere.  

Hos Peytz hjælper vi med at forme kundeoplevelser, der er giver mening for brugerne, og som man husker som gode og succesfulde oplevelser. Dette smitter af på dit brand, og lægger byggestenene til langsigtet succes.   

Vi samarbejder med dig om at skabe en CX-strategi, der integrerer dybe kundeindsigter, innovativt design og AI-drevne løsninger for at forme sammenhængende kunderejser, der resonerer med brugerne og leverer håndgribelig værdi.   

Fra kortlægning af nøgle-touch points til personalisering af interaktioner og implementering af AI-drevne indsigter – vi gør brands i stand til at være relevante i et hastigt udviklende landskab. Vi hjælper dig med at kortlægge dine kunders fulde brugerrejser og afdække de største muligheder for at sikre opmærksomhed, vækst og loyalitet. 

Vi fokuserer på både formålet med projektet og brugernes ønsker og forventninger, da vi tror på, at dette giver den mest effektive og brugervenlige løsning.

Vi mener, at et vellykket design og branding indebærer mere end blot et visuelt appellerende udtryk. Hos os tager vi altid udgangspunkt i brugerne og deres opfattelse og interaktion med et website. Som brandbureau omsætter vi denne viden til smukke og brugervenlige designløsninger, som skaber den bedste brugeroplevelse.

CX – kundeoplevelsen betyder alt

Dit brand er unikt – men ved dine kunder og konkurrenter det? Når folk interagerer med jer – uanset om de bruger websitet, taler med kundeservice eller bruger jeres produkter – skal de øjeblikkeligt forstå, hvad Istår for. Ingen forvirring, ingen modstridende budskaber. 

Vi opbygger kundeoplevelser, der lever og ånder gennem alle dele af din virksomhed, og vi hjælper jer med at udvikle jer i det tempo, markedet kræver. 

Audit & Research

Når du har klare, pålidelige data, kan du træffe målrettede, datadrevne beslutninger. Data sikrer, at du kan måle, hvad der virker, og hvad der ikke virker – uden gætterier. Det betyder, at du kan fastsætte KPI'er, der afspejler den faktiske performance og mål, som dit team realistisk set kan nå.

Digital strategi

Du behøver ikke konstant at genopfinde dig selv. Strømlin dine forretningsprocesser ved at implementere de rigtige digitale værktøjer og platforme.

UX strategi

En UX-strategi afstemmer jeres brandidentitet med alle kontaktpunkter – fra website til shop, fra app til kundeservice. Få dette fundament på plads, inden du går i gang med designet, så sparer du tid, penge og hovedpiner senere hen.

Digital transformation

Digital transformation bør være en prioritet for enhver virksomhed og organisation, der ønsker at forblive konkurrencedygtig i det digitale landskab. Vi støtter alle sektorer inden for digital transformation – som en partner ved din side fra strategi til optimering.

Innovationsstrategi

Hvordan reagerer du på udviklinger og tendenser på markedet? Hvordan identificerer du, hvilke temaer der vil påvirke dit brand, din virksomhed eller din organisation i de kommende år? Hvordan ændres jeres rolle? Sammen udvikler vi en innovationsstrategi for at skabe mere og mere relevant værdi.

Servicedesign

Brugeroplevelse handler ikke kun om, hvordan dine digitale platforme ser ud – den handler om, hvordan de får folk til at føle sig. Hvert klik, hver interaktion, hvert øjeblik, som nogen bruger med dit brand, former deres beslutning om at blive eller gå. Derfor designer vi oplevelser, der løser reelle problemer for reelle mennesker, ikke bare smukke grænseflader, der ser godt ud i præsentationer.

Hvorfor CX?
Customer Experience skaber forbindelse mellem jeres kunder og jeres services.

Kontakt os

Skal vi hjælpe med jeres CX – Customer Experience?