Skal dit næste CMS overhovedet være et CMS?

Morgeninspiration hvor vi gennemgår af kundecases og de overvejelser, der lå til grund for valget af CMS-løsning.

Morgeninspiration

Rentemestervej 56C, 2400 Kbh. NV

Kom til morgeninspiration og bliv klogere på hvilke overvejelser du bør gøre dig, inden du vælger nyt CMS - for måske skal du slet ikke gå med et traditionelt CMS.

Uanset om du skal have et nyt website eller blot skifte CMS til dit eksisterende website, bør du sikre dig, at det pågældende CMS lever op til de forventninger, du har. Du bør derfor gøre lidt forarbejde, for at sikre at dit CMS understøtter dine forretningsmæssige mål, og at dit website kan fungere både teknisk og visuelt, og leve op til dine brugeres forventning.

 

Vi kommer til at kigge på en del forskellige CMS'er, herunder Wordpress, Drupal og Composable Architecture.

 

Men afsæt i en række kundecases kigger vi nærmere på forskellige typer virksomheder og organisationer, og de overvejelser, der lå til grund for deres valg af CMS-løsning. Disse overvejelser inkluderer f.eks. funktionalitet, brugervenlighed, skalerbarhed og support og dokumentation. Du vil få en masse tips og tricks til at vælge den bedste CMS-løsning til din virksomhed eller organisation baseret på dine specifikke behov og kundecase.

Speakers

 

Laust Jørgensen

CEO

lj@peytz.dk

Laust Jørgensen 460x329
Det her er relevant for dig, hvis du er:
  • Marketingchef
  • Kommunikationschef
  • Ansvarlig for digitale udviklingsprojekter
  • Digital chef
  • Digital designer
  • Kreativ direktør
  • På anden måde ansvarlig for digitale udviklings- og designprojekter 

Praktisk
  • Vi mødes hos Peytz, Rentemestervej 56C, 2400 Kbh. NV
  • Det hele sker den 25. maj 2023
  • Der er kaffe og croissanter fra 8.30.
  • Vi slutter præcis 10.45
  • Det er gratis

Vores gratis morgeninspirationer er fortrinsvis for nye og eksisterende kunder. Vi forbeholder os derfor retten til at afvise andre.

 

Der kan lejlighedsvis blive taget billeder ved arrangementet. Billederne vil som udgangspunkt være stemningsbilleder og ikke personfokuserede billeder. Peytz forbeholder sig retten til at bruge billederne til markedsføring af egne produkter og ydelser.

Tilmeld dig her