Skip to main content

AI-søgning og GEO: Det skal du vide om SEO anno 2025

Kom til morgeninspiration og bliv klogere på, hvordan du optimerer din synlighed i en verden, hvor søgning sker via AI og ikke kun Google.

Morgeninspiration

Rentemestervej 56C, 2400 København NV

På denne morgeninspiration vil SEO-eksperten Clarissa Filius, som vil dykke ned i, hvordan AI forandrer vores søgeadfærd – og hvordan din virksomhed forbliver synlig i en fremtid, hvor Google måske ikke længere er den primære adgang til information.

Fasthold din synlighed, når søgning flytter væk fra Google

Denne morgeninsipration har fokus på, hvordan Generative Engine Optimization (GEO) bliver afgørende i takt med, at AI-værktøjer som ChatGPT, Perplexity og Google AI Mode ændrer måden vi søger information.

Søgningerne foregår nemlig ikke længere kun i søgemaskiner – den sker på tværs af platforme, i chats og ved hjælp af AI-assistenter. Det betyder, at klassisk SEO ikke længere er nok. Svaret er GEO: en ny strategisk tilgang til at sikre synlighed i AI-drevne miljøer.

Clarissa vil komme med konkrete eksempler og cases fra virkeligheden og give dig indblik i, hvordan førende europæiske brands allerede får tusindvis af besøg fra AI-søgeplatforme – og hvordan du kan komme i gang med at udnytte potentialet allerede i dag.

Denne morgeninsipiration foregår på engelsk.

Clarissa Filius

Clarissa Filius

Team lead SEO

Tilmeld dig morgeninspirationen her

Det her er relevant for dig, hvis du er:

  • Marketingchef
  • Kommunikationschef
  • Ansvarlig for digitale udviklingsprojekter
  • Digital chef

Praktisk:

  • Vi mødes hos Peytz, Rentemestervej 56C, 2400 København NV
  • Det hele sker den 30. oktober 2025
  • Der er kaffe og croissanter fra 8.30.
  • Vi slutter præcis 10.45
  • Det er gratis
Vores gratis morgeninspirationer er fortrinsvis for nye og eksisterende kunder. Vi forbeholder os derfor retten til at afvise andre.

Der kan lejlighedsvis blive taget billeder ved arrangementet. Billederne vil som udgangspunkt være stemningsbilleder og ikke personfokuserede billeder. Peytz forbeholder sig retten til at bruge billederne til markedsføring af egne produkter og ydelser.